همزمان با ایام الله دهه فجر

و

با حضور عباسعلی رضایی

پروژه های عمرانی شهرستان میبد افتتاح شد

یزدفردا "نمایندگی میبد:در ششمین روز از ایام ا... دهه فجر با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانیاستانداری یزد ،فرمانداری میبد ،معاون فرماندار و نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی 10 پروژه در شهرستان میبد افتتاح شد.

در این مراسم عباسعلی رضایی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های امام جمعه ، فرماندار میبد ونماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت : با عنایت خداوند متعال و پیگیری های مسئولان استان و شهرستان امید واریم در آینده شاهد خدمات بیشتر و بهتر دولت در استان و شهرستان میبد باشیم.

همچنین محمد رضا رجایی با اشاره به خدمات دولت خدمتگزارو كمك هاي خيرين میبدی و پي گيريهاي مسئولين استان و شهرستان ميبد گفت : از میان پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان میبد این 10 پروژه با هزینه ای بالغ بر 19 میلیارد ریال انتخاب شده است.

سید جلال یحیی زاده فیروزآبادی اظهار داشت : به بركت انقلاب اسلامي استعدادهاي جوانان  به شكلي كه مناسب بود به فعليت رسيد و جوانان مستعد اين مملكت افتخار آفرين گشتند كه درحال حاضر شاهد آن هستيم كه در بسياري از علوم و فنون به كشورهاي برتر دنيا تبديل شديم.

در این مراسم این پروژه ها افتتاح و به بهره برداری رسید: روشنايي روبروي روستاي ركن آباد،انتقال آب بوسيله لوله به طول 2000 متر،نمازخانه دبيرستان نمونه،واحد چاپ ديجيتال،بلوار رسالت،سالن غذاخوري مركز معلولين ذهني موسسه خيريه محبت،بازسازي كوچه كثنوي،دبستان شهداء فرهنگي،كانون محمد رسول الله و واحد آندوسكوپي و دندانپزشكي بيمارستان امام جعفر صادق (ع)

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا